F.A.Q.

Τιμές Προϊόντων

Τιμές προϊόντων
Στις τιμές που αναγράφονται στους σχετικούς καταλόγους δίπλα από κάθε προϊόν περιλαμβάνεται το ΦΠΑ (23%). Οι τιμές αυτές αυτές αφορούν τις ποσότητες οι οποίες είναι διαθέσιμες στην αποθήκη μας, ενώ το afrangos.gr επιφυλάσσεται του δικαιώματός του να αναπροσαρμόζει τις τιμές.
Για ορισμένες περιοχές της Ελλάδας για τις οποίες ισχύουν μειωμένοι συντελεστές ΦΠΑ και εφόσον η παραγγελία σας γίνει με τιμολόγιο τότε οι τιμές των προϊόντων είναι χαμηλότερες από τις αναγραφόμενες κατά τον μειωμένο ΦΠΑ.

Περιορισμός ευθύνης

Αν και έχει δοθεί μεγάλη βαρύτητα στην όσο καλύτερη απεικόνιση και περιγραφή των προϊόντων μας, το afrangos.gr δεν εγγυάται για τυχόν τυπογραφικά, αριθμητικά ή λάθη απεικόνισης που μπορεί να εμφανιστούν στη ιστοσελίδα καθώς και αν οι απεικονίσεις και περιγραφές των προϊόντων είναι ακριβείς και πλήρεις. Το afrangos.gr δεν φέρει ευθύνη ούτε υποχρέωση αποζημίωσης για οποιαδήποτε ζημιά και ηθική βλάβη προκύψει από την χρήση της ιστοσελίδας. Είστε υπεύθυνοι για να προστατέψετε το συστημά σας.

Yπαναχώρηση - επιστροφές προϊόντων

Επιστροφές προϊόντων
Έχετε το δικαίωμα να επιστρέψετε τα προϊόντα που αγοράσετε, αζημίως και χωρίς να υποχρεούστε να μας ανακοινώσετε το λόγο για τον οποίο επιθυμείτε την επιστροφή των προϊόντων, εντός προθεσμίας 14 εργασίμων ημερών από την ημερομηνία που θα παραλάβετε τα προϊόντα.
Στην περίπτωση αυτή σας επιβαρύνει μόνο το άμεσο κόστος επιστροφής των προϊόντων.
Επιστροφές γίνονται δεκτές μόνο εφόσον τα προϊόντα που επιθυμείτε να επιστρέψετε βρίσκονται στην ίδια κατάσταση στην οποία τα παραλάβατε, χωρίς δηλ. να έχουν αποσφραγισθεί ή να έχει παραβιασθεί η συσκευασία τους, μαζί με την απόδειξη λιανικής πώλησης ή το τιμολόγιο.
Για την αποφυγή δικής σας ταλαιπωρίας, καλό είναι να ελέγχετε προσεκτικά κατά τη στιγμή της παράδοσης της παραγγελίας σας την κατάσταση των πωλούμενων προϊόντων και το άθικτο της συσκευασίας τους, προκειμένου να διαπιστωθούν τυχόν εμφανή ελαττώματα (π.χ. σπασμένο εμπόρευμα, λάθος είδος κλπ).
Για την επιθυμία σας να μας επιστρέψετε τα προϊόντα που αγοράσατε, θα πρέπει να μας ενημερώσετε είτε τηλεφωνικά στο τηλέφωνο/fax 2831042702 ή μέσω e-mail στο [email protected]

Τρόπος, κόστος και κόστος αποστολής

ΤΡΟΠΟΙ & ΚΟΣΤΟΣ ΑΠΟΣΤΟΛΗΣ
1. ΑΠΟΣΤΟΛΗ EXPRESS.
Όλες οι αποστολές (πλήν αυτών που αναφέρονται στην 2η παράγραφο), ανάλογα με την περιοχή παράδοσης θα πραγματοποιούνται :

  • Mέσω τηs Eταιρίαs Tαχυμεταφορών ΓΕΝΙΚΗ ΤΑΧΥΔΡΟΜΙΚΗ
    ΓΕΝΙΚΗ ΤΑΧΥΔΡΟΜΙΚΗ Α.Ε.Ε. Κηφισού 14 , 182 33, Αγ.Ιωάννης Ρέντης, Αθήνα.
    Τηλεφ. Κέντρο : 210485100
    Μπορείτε να δείτε την εξέλιξη τηs αποστολήs On-Line http://www.taxydromiki.gr/Tracktrace.aspx πατώνταs τον αριθμό αποστολήs στην φόρμα αναζήτηση δέματοs

Εαν επιθυμείτε διαφορετικό τρόπο αποστολής, μπορείτε να το δηλώσετε στην σελίδα επιβεβαίωσης της παραγγελίας σας, στο πεδίο 'Παρατηρήσεις Παραγγελίας'.

2. ΑΠΟΣΤΟΛΗ ΜΕΓΑΛΩΝ ΔΕΜΑΤΩΝ.
Στην περίπτωση που τα προs πώληση προιόντα έχουν βάρos μεγαλύτερο από 5 κιλά ή διάμετρο μεγαλύτερη του 1 μέτρου η αποστολή θα πραγματοποιείται με ένα από τα παρακάτω πρακτορεία μεταφορών

  • Μεταφορική ΔΟΥΣΜΑΝΗΣ.
    Μικελή 14, Αιγάλεω, Αθήνα, Τηλ: 210 3416569-570

  • Μεταφορική ΤΑΟ.
    Πύργου 28, Μοσχάτο, Αθήνα (Τηλ.2104818168, 2104816384)

3. ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΕΣ ΑΠΟΣΤΟΛΩΝ.
Αποστολές θα πραγματοποιούνται καθημερινά, εκτός Σαββάτου, Κυριακής και αργιών.

Το κόστος αποστολής ανέρχεται σε 4,50€  μεχρι 2Kg και 1,00€ για κάθε επιπλέον κιλό, για αποστολες με Courier (ανεξαρτήτου τοποθεσίας ανα την Ελλάδα) και 12,00€ για αποστολές με μεταφορική εταιρεία (ανεξαρτήτου τοποθεσίας ανα την Ελλάδα)

Σημείωση : όταν επιλέξετε τη μέθοδο τηs αντικαταβολήs η παραγγελία σαs επιβαρύνεται με κόστος αντικαταβολής 2,00€.

4. ΧΡΟΝΟΣ ΠΑΡΑΔΟΣΗΣ.Ο χρόνος αποστολής για την αποστολή express είναι αυτός που προβλέπεται από τις εταιρείες Courier (1 εργάσιμη ημέρα για τήν Αθήνα καί 2 εργάσιμεs για την υπόλοιπη Ελλάδα) και αντίστοιχα στην περίπτωση πρακτορείου μεταφορών (2 εργάσιμεs ημέρεs για τήν Αθήνα καί 3 εργάσιμεs για την υπόλοιπη Ελλάδα).

5. ΔΩΡΕΑΝ ΜΕΤΑΦΟΡΙΚΑ ΓΙΑ ΠΑΡΑΓΓΕΛΙΕΣ ΠΑΝΩ ΑΠΟ 150 ΕΥΡΩ ΣΧΥΕΙ ΜΟΝΟ ΓΙΑ ΑΠΟΣΤΟΛΕΣ ΜΕ COURIER ΚΑΙ ΓΙΑ ΔΕΜΑΤΑ μεχρι 2Kg και 1,00€ για κάθε επιπλέον κιλό

ΟΙ  ΑΠΟΣΤΟΛΕΣ ΜΕΓΑΛΩΝ ΔΕΜΑΤΩΝ ΚΑΙ ΣΥΣΚΕΥΩΝ ΓΙΝΟΝΤΑΙ ΑΠΟΚΛΕΙΣΤΙΚΑ ΜΕ ΕΤΑΙΡΙΕΣ ΜΕΤΑΦΟΡΩΝ ΚΑΙ ΜΕ ΤΗΝ ΑΝΑΛΛΟΓΗ ΧΡΕΩΣΗ

Ακύρωση παραγγελίας

Ακύρωση της παραγγελίας δύναται να γίνει στις κάτωθι περιπτώσεις:

- Εάν έχει ολοκληρωθεί η ηλεκτρονική παραγγελία αλλά δεν έχει αποσταλεί ακόμα το προϊόν μπορείτε να καλέστε το 2831042702 και ένας συνεργάτης μας θα αναλάβει την ακύρωσή της παραγγελιάς σας
- Μετά την παραλαβή του προϊόντος, καλέστε μας στο 2831042702 ή επικοινωνήστε μαζί μας μέσω της φόρμα επικοινωνίας εξηγώντας το λόγο που επιθυμείτε την ακύρωση της παραγγελιάς. Ένας συνεργάτης μας θα σας εξυπηρετήσει άμεσα και θα σας ενημερώσει για όλες τις επιλογές σας

Όροι αποστολής και περιορισμοί

Το afrangos.gr μπορεί να τροποποιήσει τις τιμές, τους όρους και τις προϋποθέσεις συναλλαγών ανά πάσα στιγμή και χωρίς προηγούμενη ειδοποίηση. Θα πρέπει να ελέγχετε τακτικά αυτούς τους όρους για τυχόν αλλαγές που θα προκύψουν στο μέλλον. Η χρήση της ιστοσελίδας μετά από την δημοσιοποίηση των αλλαγών θα σημαίνει ότι δέχεστε και συμφωνείτε με τις αλλαγές. Στην περίπτωση που δε συμφωνείτε με τους νέους όρους θα πρέπει να σταματήσετε την χρήση των υπηρεσιών της ιστοσελίδας.

Εγγυήσεις προϊόντων

    Σε περίπτωση που προκύψει βλάβη στο προϊόν σας εντός της Χρονικής Περιόδου της Εγγύησης που προβλέπει ο κατασκευαστής του Υλικού παρακαλούμε επικοινωνήστε μαζί μας έτσι ώστε να σας δώσουμε τις απαραίτητες οδηγίες μιας και οι όροι και οι συνθήκες διαφέρουν από κατασκευαστή σε κατασκευαστή. Στην όποια περίπτωση το εξειδικευμένο μας προσωπικό θα σας κατευθύνει έτσι ώστε να εξυπηρετηθείτε με τον γρηγορότερο τρόπο. Τα Έξοδα αποστολή από και προς εσάς επιβαρύνουν εσάς εκτός και αν οι όροι τις εγγύησης προβλέπουν κάποια διαφορετική συνθήκη. Συνήθως η αποστολή των προϊόντων πραγματοποιείται απευθείας στο Εξουσιοδοτημένο επισκευαστικό κέντρο που καλύπτει την εγγύηση του κατασκευαστή του προϊόντος σας, σε διαφορετική περίπτωση η αποστολή πραγματοποιείται στην έδρα της afrangos.gr -  Λ. ΚΟΥΝΤΟΥΡΙΩΤΗ 60, ΡΕΘΥΜΝΟ, 74100 έτσι ώστε να ακολουθήσουμε τις οδηγίες του Κατασκευαστή. Η Εταιρία Afrangos.gr δεν φέρει καμία ευθύνη για τους Όρους τους Χρόνους Ανταπόκρισης, τους Χρόνους Επισκευής ή τις συνθήκες απαιτούνται για να πραγματοποιηθεί η επισκευή και επιστροφή του προϊόντος σας. Απαραίτητη προϋπόθεση, είτε η αποστολή πραγματοποιείτε στο επισκευαστικό κέντρο του κατασκευαστή είτε στην Εδρα της afrangos.gr είναι το προϊόν να συνοδεύεται από ένα αντίγραφο του παραστατικού αγοράς.

Η εγγύηση του κατασκευαστή αφορά τους πρώτους 3 ή 6 μήνες και τα πρώτα 1 ή 2 έτη αναλόγως την κατασκευάστρια εταιρία και το είδος του προϊόντος.

Όπως ο Νόμος ορίζει το Κατάστημα δεν συμμετέχει κατ' ουδένα τρόπο στη διαδικασία λήψης απόφασης καθώς οι μόνοι αρμόδιοι είναι οι εκάστοτε αντιπροσωπείες και κατασκευαστές .Το Κατάστημα διευθετεί το κάθε αίτημα σύμφωνα με τις οδηγίες-κανόνες του εκάστοτε κατασκευαστή κατόπιν ελέγχου που αυτός διενεργεί στο προϊόν.

Ο απαιτούμενος χρόνος για την ολοκλήρωση της διαδικασίας ποικίλλει, ανάλογα με τη φύση του προβλήματος και το Κατάστημα ουδεμία ευθύνη φέρει για αυτό .Η διαδικασία διαρκεί περισσότερο χρόνο σε περιπτώσεις κατασκευαστών που δεν έχουν επίσημη αντιπροσωπεία στην Ελλάδα και σε περιπτώσεις συγκεκριμένων μοντέλων προϊόντων που δεν έχουν κυκλοφορήσει επισήμως στην Ελλάδα.

Η εγγύηση του κατασκευαστή δεν καλύπτει βλάβες οι οποίες προέρχονται από κακή χρήση, πτώση, υγρασία, παρέμβαση από μη εξουσιοδοτημένο Service και το προϊόν τίθεται αυτόματα εκτός εγγύησης. Σπάνιες περιπτώσεις αποτελούν δε και η περίπτωση DOA(Dead on Arrival), η οποία αναφέρεται στην περίπτωση που το προϊόν ποτέ δεν τέθηκε σε λειτουργία λόγω εργοστασιακού ελαττώματος, αλλά και η περίπτωση DAP(Dead After Purchase), η οποία αναφέρεται στην περίπτωση που το προϊόν σταμάτησε να λειτουργεί λόγω κάποιου προβλήματος που παρουσίασε μόνη της, εντός των 7 ημερών από την ημερομηνία αγοράς του προϊόντος. Σε αυτές τις περιπτώσεις το Κατάστημα βάσει νομοθεσίας θα πρέπει να αναμένει την επίσημη έγγραφη επιβεβαίωση του κατασκευαστή , όσο χρόνο και εάν αυτή διαρκέσει και κατόπιν του σχετικού πορίσματος να κρίνει τον τρόπο με τον οποίο θα επιλύσει το αίτημα του καταναλωτή (αντικατάσταση με νέο ή refurbished ή πίστωση προϊόντος).

Ο αγοραστής αναγνωρίζει ότι ο απαιτούμενος χρόνος για την ολοκλήρωση της διαδικασίας ποικίλλει και εξαρτάται από την ίδια την αντιπροσωπεία/κατασκευαστή (αργίες, φόρτος εργασίας κλπ). Το προϊόν θα πρέπει να βρίσκεται σε τέλεια κατάσταση(χωρίς γρατσουνιές, ρωγμές, αποσυνδεδεμένα μέρη,ζημιές κατά τη μεταφορά κτλ) και να συνοδεύεται από τη συσκευασία του καθώς και από όλα όσα αυτή περιέχει .DOA/DA P δεν παρέχονται επίσης σε περίπτωση που ο πελάτης έχει προβεί σε αναβάθμιση λογισμικού, αντικατάσταση αποσπώμενων μερών της συσκευής (καλύμματα, καπάκια κλπ) καθώς και των παρελκόμενων της συσκευασίας (ακουστικά, φορτιστής, κλπ). Ο πελάτης αναγνωρίζει αυτήν την πραγματικότητα . Δεσμεύεται δε, όπως βοηθήσει με την παροχή στοιχείων , διευκρινήσεων που τυχόν ζητήσει ο κατασκευαστής σχετικά με τη βλάβη.

Όσον αφορά ειδικότερα στα ανταλλακτικά κινητών, παρέχεται εγγύηση 6 μήνες για τις οθόνες και 3 μήνες για τις μπαταρίες (κλπ μικροανταλλακτικα). Κρίνεται απαραίτητο το προϊόν να είναι σε άριστη κατάσταση . Κάθε ανταλλακτικό πριν διατεθεί προς πώληση έχει ελεγχθεί από το Κατάστημα και είναι σε άριστη κατάσταση . Απαραίτητη προϋπόθεση για τη χρήση της εγγύησης είναι οι ταινίες ασφαλείας, τα φιλμ προστασίας και οι ετικέτες αναγνώρισης του προϊόντος να μην έχουν σχιστεί ή αφαιρεθεί. Η ταινία σύνδεσης δεν θα πρέπει να έχει κοπεί ή να έχει τσακιστεί και σε καμία περίπτωση να μην δείχνει αλλοιωμένη, πιεσμένη στις άκρες ή χτυπημένη. Κανένα εξάρτημα δε θα πρέπει να έχει έρθει σε επαφή με ξένα σώματα όπως υγρά και σκόνη. Η οθόνη και η αφή δε θα φέρουν σπάσιμο, ράγισμα ή γρατζουνιά και σε καμία περίπτωση το προϊόν δε θα έχει επισκευαστεί. Δεν θα πρέπει να έχει γίνει καμία είδους παρέμβαση στο προϊόν. Σε περίπτωση που η βλάβη του προϊόντος σχετίζεται με τα παραπάνω τότε το προϊόν τίθεται αυτόματα «Εκτός Εγγύησης». Ο απαιτούμενος χρόνος για την ολοκλήρωση της διαδικασίας ποικίλλει, ανάλογα με τη φύση του προβλήματος.

 Σε περίπτωση μη κάλυψης του προϊόντος εντός εγγύησης λόγω κακής χρήσης όπως προαναφέρεται, δίνεται προσφορά κόστους επισκευής της βλάβης. Σε περίπτωση μη αποδοχής του κόστους αυτού από τον πελάτη, υπάρχει ελάχιστη χρέωση 15€ + ΦΠΑ για τον τεχνικό έλεγχο που διενεργήθηκε (το κόστος αυτό αφορά αποκλειστικά την αντιπροσωπεία – εξουσιοδοτημένο service και την courier) , ενώ επιβαρύνεται και όποια μεταφορικά (από και προς).

Τρόποι Πληρωμής

1. Με αντικαταβολή τη στιγμή που θα παραλάβετε τα προϊόντα. Στη περίπτωση επιλογής διαφορετικής διευθυνσης παραλήπτη από την δική σας, για ευνοήτους λόγους, η επιλογή της μεθόδου της αντικαταβολής δεν επιτρεπεται.

2. Με πληρωμή μέσω πιστωτικών, χρεωστικών και προπληρωμένων καρτών των Visa, MasterCard, Maestro, American Express και Diners.

3. Με κατάθεση σε τραπεζικό λογαριασμό.Εμβάστε επώνυμα με αιτιολογία τον κωδικό της παραγγελία σας (πχ. PRG0001) σε ένα από τους παρακάτω λογαριασμους


*Στο afrangos.gr σας δίνεται η δυνατότητα να διαλέξετε αν η πληρωμή σας θα γίνει με απόδειξη λιανικής πώλησης ή με τιμολόγιο.
Τιμολόγιο εκδίδεται σε εταιρίες και ελεύθερους επαγγελματίες εφόσον συμπληρώσουν κατά την παραγγελία τους τα εξής στοιχεία: Επωνυμία εταιρίας, Α.Φ.Μ., Δ.Ο.Υ. και επάγγελμα για τους ελεύθερους επαγγελματίες

  • Alpha Bank : 790002330006810 IBAN : GR1601407900790002330006810
  • EUROBANK 0026.0136.11.0200754081 IBAN:GR3602601360000110200754081
  • ΕΘΝΙΚΗ 756/608237-84 IBAN : GR 6101107560000075660823784

Προσωπικά Δεδομένα

Προσωπικά Δεδομένα

Το Κατάστημα αναγνωρίζει την σημαντικότητα της ασφάλειας των προσωπικών δεδομένων καθώς και των ηλεκτρονικών συναλλαγών και λαμβάνει όλα τα απαραίτητα μέτρα με τις πιο σύγχρονες και προηγμένες μεθόδους, ώστε να εξασφαλίζεται η μέγιστη δυνατή ασφάλεια των προσωπικών δεδομένων και των συναλλαγών. Όλες οι πληροφορίες οι οποίες σχετίζονται με τα προσωπικά στοιχεία και συναλλαγές των χρηστών είναι ασφαλείς και απόρρητες.

Πληροφορίες που σας ζητάμε

Κάθε επισκέπτης μπορεί να περιηγηθεί στον ιστότοπο του Καταστήματος, στα προϊόντα και τις υπηρεσίες του, χωρίς να δώσει καμία προσωπική πληροφορία. Θα χρειαστούμε και θα σας ζητήσουμε τα προσωπικά σας στοιχεία μόνο όταν θελήσετε την είσοδο σας στον ιστότοπο και θελήσετε προχωρήσετε στην παραγγελία προϊόντων ως πελάτης, ή εάν επιλέξετε να λαμβάνεται τα ενημερωτικά μας e-mail.

 

Είσοδος στο Κατάστημα - Στοιχεία Πελάτη

Τα απαραίτητα στοιχεία για την εγγραφή και την είσοδο σας στον ιστότοπο gsmteam.gr είναι το όνομα χρήστη και ο κωδικός πρόσβασης (με τα οποία θα γίνεται η είσοδος σας, μετά την εγγραφή σας), το email, το όνομα, το επώνυμο, η διεύθυνση (οδός, αριθμός, πόλη, νομός, χώρα) και τηλέφωνο. Τα ανωτέρω στοιχεία σας είναι όλα υποχρεωτικά για την εγγραφή σας.
Τα ανωτέρω στοιχεία αποτελούν επίσης τα στοιχεία πελάτη σε περίπτωση που προχωρήσετε σε μια παραγγελία προϊόντος βάσει των οποίων θα γίνεται η τιμολόγηση και η αποστολή των προϊόντων, δηλαδή αποτελούν τα στοιχεία αγοραστή όπου θα εκδοθούν τα ανάλογα παραστατικά και η διεύθυνση αποστολής της παραγγελίας. Επίσης κατά την αγορά ενός προϊόντος μπορείτε να προσθέσετε τα στοιχεία μιας νέας διεύθυνσης αποστολής για μια παραγγελία και νέο παραλήπτη στην περίπτωση που τα στοιχεία και η διεύθυνση του πελάτη που αποτελούν και την διεύθυνση χρέωσης, δεν είναι τα ίδια με τα στοιχεία και την διεύθυνση του παραλήπτη του προϊόντος.

Έκδοση τιμολογίου

Σε περίπτωση που επιθυμείτε την έκδοση τιμολογίου για την αγορά ενός προϊόντος, θα πρέπει να κάνετε ειδική μνεία ότι επιθυμείτε την έκδοση τιμολογίου στο πεδίο "Σημειώσεις και ειδικές ζητήσεις" και να εισάγετε όλα τα απαραίτητα φορολογικά στοιχεία, που απαιτούνται για την έκδοση του τιμολογίου.

Δηλαδή σε κάθε περίπτωση σας ζητούνται μόνο τα απαραίτητα στοιχεία τα οποία είναι αναγκαία για την αποστολή προϊόντων, για την διασφάλιση της επικοινωνίας μαζί σας και τα στοιχεία τιμολόγησης.

Οι χρήστες - πελάτες ενημερώνονται και αποδέχονται με το παρόν ότι συναινούν με την επεξεργασία των ανωτέρω προσωπικών στοιχείων από υπαλλήλους του Καταστήματος, για τις ανάγκες της ομαλής συναλλαγής και επικοινωνίας μεταξύ αυτών και του Καταστήματος καθώς επίσης και της διαβίβασης των στοιχείων αυτών σε τρίτους προστήθεντες (π.χ. συνεργαζόμενη εταιρεία courier), οι οποίοι θα προσδιορίζονται στα πλαίσια διεκπεραίωσης μιας παραγγελίας (καταρτιζόμενης σύμβασης).

Επίσης με το παρόν βεβαιώνεται ότι μόνο οι εξουσιοδοτημένοι υπάλληλοι του Καταστήματος έχουν πρόσβαση στις πληροφορίες των συναλλαγών και μόνο όταν αυτό είναι αναγκαίο, όπως για την διεκπεραίωση μιας παραγγελίας. Το Κατάστημα δεσμεύεται ρητά να μην αποκαλύψει τα προσωπικά στοιχεία των πελατών του και τα στοιχεία των συναλλαγών τους σε τρίτους, εκτός αν έχει έγγραφη εξουσιοδότηση από τους ίδιους ή αυτό επιβάλλεται από δικαστική απόφαση ή απόφαση άλλης δημόσιας αρχής. Τα προσωπικά στοιχεία του κάθε πελάτη που δηλώνονται χρησιμοποιούνται αποκλειστικά από το Κατάστημα και με συνεργαζόμενες επιχειρήσεις με σκοπό την υποστήριξη και εκτέλεση μιας παραγγελίας. Το σύνολο των εγγράφων - ηλεκτρονικών στοιχείων που θα ανταλλαχθούν μεταξύ του Eshop και ενός πελάτη στα πλαίσια παραγγελιών - αγορών θα τηρούνται από το Κατάστημα για τουλάχιστον χρονικό διάστημα έξι μηνών και ο πελάτης θα έχει πρόσβαση σε αυτές τις πληροφορίες εφόσον το επιθυμεί.